GreekEnglish (United Kingdom)
22 Μαΐου 2017

 

alt

Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών

στιςΒιβλιοθήκες του ΤΕΙ Ηπείρου

 

Βασικός σκοπός ύπαρξης και αποστολή μιας Ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης είναι η ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών της Εκπαιδευτικής και Ερευνητικής κοινότητας που εξυπηρετεί και η προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών Βιβλιοθήκης. Επίκεντρο της προσπάθειας και του ενδιαφέροντος είναι οι χρήστες – αναγνώστες και οι ανάγκες τους. Το παρόν ερωτηματολόγιο της ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.

Οι Βιβλιοθήκες του ΤΕΙ Ηπείρου αιτήθηκαν στη Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β.) την πραγματοποίηση Ηλεκτρονικής Έρευνας Ικανοποίησης Χρηστών για το χρονικό διάστημα 24/05/2017 – 30/06/2017.

Παρακαλούμε συνδεθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://mopab.seab.gr/SatisfactionUserService/index.php/375928/lang-el

και συμπληρώστε την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ για τις Βιβλιοθήκες του ΤΕΙ Ηπείρου με βάση τις προσωπικές σας εκτιμήσεις.

Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο. Οι ερωτήσεις δεν απαιτούν την παροχή προσωπικών πληροφοριών. Οι απαντήσεις θα χρησιμοποιηθούν μόνο για στατιστικούς σκοπούς.

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.